fint

fint

tisdag 22 november 2016

Varmaste julklapparna!

Dagarna snurrar på så fort och i helgen är det redan första advent... Jag håller på att plockar iordning en massa finheter som jag skall ha med mig på julmarknaden ute på Bungenäs den 2-3 dec. Där kommer jag ta med lite nyheter som fotoprintar från Ola Lindgren och så kommer jag dessutom ha ett helt extra bord med finaste kläderna i ull och cashmere som Eva ( Happy Hippie) skickat över till ön från Nepal.


Alltså...dom här fantastiska ponchosarna i cashmere...jisses, dom vill man verkligen inte ta av sig igen! Så mjuka och sköna! Finns i tre olika grå nyanser och favorit blev den här modellen som har en liten ärm. Tror minsann den skall läggas till på önskelistan...


Och så kommer det finnas massor av stickat i varm jak-ull - tröjor, vantar, mössor och sockor/tofflor i härliga grå nyanser. Här har Emma på sig ett set i stickat ljusgrått och med en sjal i cashmere. 

Efter marknaden så kommer det nog dyka upp lite av både ull och cashmere här i webbutiken så ni som inte har möjlighet att besöka Bungenäs kan passa på att handla lite varma sköna klappar till er själva eller till någon ni tycker om!

*
Monica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar