fint

fint

fredag 4 november 2016

Butiken har flyttat!


Nu har butiken hoppat in på sin nya adress: shop.fintofult.se !
Eller ja...det är ju egentligen den ursprungliga adressen som jag nu går tillbaka till. Hoppas ni kommer tycka butiken funkar bra och att det går bättre att navigera runt. Skulle nåt verka knas så hör gärna av er så jag kan kolla på det! 
O så passar jag på att sänka priset på de superfina lammskinnen från Hägur Gård, tänkte att en dag som denna när första snön lade sig på marken så behövs lite värmande lammskinn. Det finns många på lager och de kommer dyka upp i butiken strax så har ni nåt speciellt önskemål på färg eller lock så hör av er så kikar jag om det finns!

Men nu skall jag krypa upp i soffan bland lammskinn o plädar, kaminen sprakar för fullt här i stugan så nu tar vi fredag!

Monica







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar